Pytania i odpowiedzi

Konto w systemie

  • help_outlineJak założyć konto?
    Krok 1.

    U góry strony  klikamy przycisk Załóż konto

    Krok 2.

    Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk

    Krok 3.

    Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Obcokrajowcy muszą dodatkowo zaznaczyć przycisk wyboru „Nie posiadam numeru PESEL”. Klikamy przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”.

    Krok 4.

    Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby w dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.

  • help_outlineJak się zalogować do systemu?
    Krok 1.

    U góry bilety.pszpoznan.com.pl klikamy przycisk Login

    Krok 2.

    W polu "Email" wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu "Hasło" ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk

  • help_outlineJak zmienić indywidualne hasło?
    Krok 1.

    Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję "Twoje konto"

    Krok 2.

    Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję "Zmiana hasła"

    Krok 3.

    Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem

    Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione

Kupno karnetów

  • help_outlineJak zakupić karnet?
    Krok 1.

    Logujemy się do systemu biletowego na stronie Login

    Krok 2.

    Wybieramy interesujące nas wydarzenie.

    Krok 3.
    Uzupełniamy dane na bilecie identyfikatorem (numerem PESEL), reszta danych uzupełni się automatycznie. Jeżeli wybraliśmy więcej niż jeden bilet – uzupełniamy dane pozostałych osób. Jeżeli osoby, której chcemy kupić bilet nie ma jeszcze w systemie biletowym możemy ją dodać po kliknięciu w przycisk
    Krok 4.

    Z rozwijanej kategorii „Typ ceny” wybieramy przysługującą nam cenę. Kategoria „Metoda dostarczenia” zawiera dwie możliwości wyboru:

    • Karta plastikowa odbiór własny – karnet będzie możliwy do odebrania na stadionie w dniu meczu

    • Wydruk samodzielny – karnet w metodzie wydruku p@H. Jest to zbiór biletów, które będą pojawiać się na koncie kibica przed kolejnymi nadchodzącymi meczami. Przed każdym spotkaniem należy zalogować się na swoje konto w systemie, pobrać oraz wydrukować bilet na domowej drukarce.

    Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę karnetu może go wprowadzić po kliknięciu w przycisk . Po kliknięciu pojawi się również lista wszystkich aktywnych voucherów upoważniających do zniżki (jeżeli posiada). Jeżeli kibic nie posiada vouchera, pole to należy zostawić puste.

    UWAGA: do realizacji vouchera niezbędne może być uzupełnienie danych teleadresowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Krok 5.

    Przechodzimy do podsumowania transakcji poprzez kliknięcie w  przycisk z wizualizacją koszyka sklepowego. Po upewnieniu się, że wszystkie wybrane bilety i wprowadzone dane są poprawne klikamy w przycisk . Przechodzimy następnie do serwisu PayU gdzie należy dokonać płatności za zamówione bilety.

  • help_outlineJak wykorzystać kod zniżkowy (voucher)?

    Jeżeli kibic posiada kod zniżkowy voucher obniżający cenę biletu, może go wprowadzić tuż przed podsumowaniem transakcji.

    W tym celu wystarczy kliknąć przycisk Oraz wprowadzić kod zniżkowy.

    Po kliknięciu pojawi się również lista wszystkich aktywnych voucherów upoważniających do zniżki (jeżeli są dostępne).

    UWAGA: do realizacji vouchera niezbędne może być uzupełnienie danych teleadresowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wejście na mecz 

  • help_outlineJestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?

    Podczas zakładania konta w systemie wystarczy w polu "numer PESEL" wpisać numer paszportu, a następnie po wyskoczeniu dodatkowych okienek uzupełnić je odpowiednimi danymi, zaznaczając pole "Nie posiadam numeru PESEL"

  • help_outlineIle kosztuje wyrobienie karty kibica 2019?

    Karta z odbiorem osobistym jest darmowa.

Bilety i karnety
  • help_outlinePrzypadkowo wybrałem nie to miejsce na stadionie, czy mogę je zmienić?

    W sezonie 2019 nie ma miejsc numerowanych.

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go zwrócić?

    Zgodnie z warunkami sprzedaży, akceptowanymi podczas zakupu, biletów nie można zwrócić.

  • help_outlineNiestety nie mogę uczestniczyć w meczu, ale kupiłem już bilet, czy mogę go przekazać innej osobie?

    Bilety można sobie przekazywać